ena
aku balik lambat sebab ujan lebat...then jalan jem..
hubby lik lambat so aku kena amik iQa (ni rutin ari jumaat aku..)

aku mencik kete suka potong Q inih!!!! sedappp jer potong aku!! seb baik aku baik. kalo tak mmg ler aku tak bagi ko masuk line tau!!!!!!!
alahaiii sian iQa... da gelap gelita baru aku sampai skolah dia..
ada la 2-3 orang jer yg tinggal huhu gambar pon tak nampak apa...


hari sabtu, kami sumer baliks Selayang (bulan ni, kira tetiap weekend la kami balik selayang!)
malam tuh ada kenduri sket.. sebab PIL nak pegi haji ujung bulan nih.. 31 Okt 2008 - Jumaat nih la kan??

masa kenduri, ku cari² sepupu pompuan sumer ilang... rupanya depa lam bilik tengah mekap...
ha?? kecit² da pandai mekap? akakaka...
aQim tatau diam... panass laa dok lam umah ni. ramai sangat orang!!
orang kt depan tgh baca yasin.. kami + depa leh layan tV ekeke tak senonoh btol

ha tengok! tatau diam btol! nak amik gambar pon tak dapat muahaha
main ngan sepupuku merangkap bapak sedara sepupu kepada aQim..
uncle Isyraflepas makan, aQim da ngantuk sangat da. ku suruh iQa tepuk baby tido, ku nak layan tetamu...
sekali aku jengok... dia yang tido??
haihh... baju pon tak tukar.. kompem lom semayang isyak nih!!
*iQa tido pakai spec supaya nanti mimpi idak ler kabur..ekekeke
aQim sudah tido.. aiyaa tertonggeng pon boleh la. da ngantok sangat!!
haihhh buruQnya bantal kakak iQa nih!!
aiyaaa.... suruh bangun semayang subuh, d p tido kat sebelah adik dia plak..
haiihh anak dara aku....


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
2 Responses
  1. Aiza Parman Says:

    erl..lama tak update blog..meh ambik tag kat blog ku..kasi keje sikit..kekeke


  2. ajasuakeem Says:

    erl, aku saje ninggalkan jejak kat sini...muahahaah


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back