ena
PIL da selamat bertolak ke Mekah.. sabtu pagi, kami sekeluarga bangun lambat.. kononnya penat sangat la semalam eheheh... dan brunch di kedai jer.. OTW balik tuh mama sebok nak bli chocotop mcD... wahhh aQim tak tahan tengok cokolat!! dia nak jugak!! wakakaka...

sampai abis ko eskrem aku dia isap sedut jilattt slurrrppp.... pastu balun abah punya sundae cokolat plak...

owhhh dia tak suka yang ni. cokolatnya manis sangat kot!!eeihhh apasal kak iQa suka PAU eskrem aku nih!!! bagi la semula!! kita nak lagik!!!

malam tuh kami bertolak balik kampung... tatau nak dinner kat mana, kami sekeluarga + mak abah aku n kelorga kak wati jalan² cari makan sampai la ke Jeti Anjung Batu, Melaka. kawasan ni memang glamer ngan ikan bakar macam kawasan Serkam dan Umbai. Jeti ni leh pegi Pulau Besar tau!!

meh pilih pilih ikan... mau bakar ka masak ka goreng ka sumer boleh!! ada amik gambar ketam dan udang besar, tapi tatau mana ekekeke...

ni lah peserta makan² malam nih! aman aku sekejap..sebab aQim tgh tido lam kete.
tiba² makanan sampai jer, si kenit ni bangun plak!! nangis² nak berkepit ngan aku jer! cheh!! tak dapat la aku amik gambar makanan dan melantak makanan!!

waaaa sungguh² depa laki bini makan!! wahahahahaa

by d time si kenit da cool.. leh duduk sendirik kat high chair, makanan suda clear... huwaaaaaaaaaaaaaaaaa


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
2 Responses
  1. rurallock Says:

    Ku rindu samamu Aqim...


  2. ena Says:

    wahahahahaa.... meh datang umah leh main ngan aQim


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back