ena
walopun ada kejadian ni di surau ofisku...
sambil baca paper tuh ekekeke


tapi aku lebih suka kejadian begini...

nih kejadian semalam... tetap bersama isis juga..

pojaan hatiku di sisi hasil sesi pukul 4.30 petang tadi..
20 oz per session tau!
cemana la aku tak sayang isis kan??



kalian... wajar tak aku nak letgo yang ini??? tolonggggg..........
baru pakai 2 bulan beb...plak tuh alternate shift ngan isis..
alahai memang baru ler sangat... cam sayang plak!!





------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
8 Responses
  1. -iLLa- Says:

    apsal ko nk letgo..cousin aku br ari tuh cr..x dpt2 trus bli baru..


  2. Ira Says:

    beb.. jgn letgo lg.. maybe ko lom serasi lg dgn PISA ni.. takes time.. pelan2 guna.. cuba dlm seminggu dua ni ko guna PISA jek dulu.. isis tu sorok jap..

    isis tu ko ada 2 gak ke? kalo satu maksudnya ko amik masa lebih sket ke nak dpt 20oz tu? btw.. ku suka betul tgk hasil ko yg sgt meriah tu.. perghhh! 20oz beb! best best!


  3. Nieza Ishak Says:

    wahhhhhhhh prabo prabooo...20oz beb .. lama aku tak dapat gitu.

    adakah ko cam aku ??? sesuai dgn avent ????

    tp betul cakap ira, biasakan dulu mana tahu leh ngam ngam ngam choiiiiii ...


  4. ena Says:

    pembetulan

    ku bukan tak serasi..ku da pandai serasikan B dengan pisa da. skang, output sama jer kalo pakai pisa.. bezanya ialah:

    1. ku maleh la ada tiub2 bagai...

    2. pastu medela ni botol kecit sangat...kena tukar2 botol time tgh syok ngepam...

    3. leceh.. tuh aku maleh pakai pisa...

    wahahahahaha


  5. ajasu Says:

    meh ....beli bottle 8 oz kat aku..hahahha...


  6. cikwawi Says:

    fuiyoooooooo!!!! hebat btol hang ni! aku dulu pam sehari suntuk pon macam takde harapan nak dapat banyak nih..
    meh share petua pemakanan sampai jadik cenggini.. masa zaman aqim dulu2 banyak cenggini jugak ke?


  7. Rizziela Says:

    sekali pump sampai 20oz ker?
    bestnyer


  8. haza Says:

    ni yang buat tak sabau nak beranak nih... 20 oz beb.. sah sah ku lompat tembus bumbung..ekekekek


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back