ena
akhirnya pencarian aku berakhir!!

cari kedai wardrobe..

carik KC..

carik perabot umah..

carik hood n hub..



wallaweh...

baju raya tak cari tau!!! macamana nak raya tuh? wakakakaka......

takpe takpe yang penting pintu n tingkap2 saya ada baju baru ekekekeke






------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
5 Responses
  1. luna Says:

    Ina, lamanya tak dengar cerita mu.

    Kalau ku ada KC baru, hood n hub baru, langsir baru, itu ini baru.. sangat bermaknalah raya tahun itu..keh keh

    (Kompom ku tanak tinggalkan rumah utk keluar berhari raya kes teruja dengan barang2 baru di rumah..hihi)


  2. habibnas Says:

    apakata ko tepek gambar kc ko
    pasni aku leh nuntut ilmu kat ko ekekekekekke


  3. hushuss Says:

    wah..gempak rumahmu di hari raya nanti. Selamat Hari Raya!


  4. ina...tempek gambar interior rumah yang dah siap tu..especially KC. Haku pun tengah buntu ni..nak start mencari gak ni.


  5. ina...tempek gambar interior rumah yang dah siap tu..especially KC. Haku pun tengah buntu ni..nak start mencari gak ni.


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back