ena
blog hoping during wiken sangat membosankan...
kerana
blogger separa tegar yang saya suka lawat blognya, mostly are weekdays blogger
maka apabila wiken... blog tidak update
dan tiada cerita baru..

saya terpaksa tunggu pagi senin untuk tgk baca lihat cerita mereka..

takpe takpe
ku paham
kalian sibuk dengan anak2, somi, family, PIL datang umah, balik kg, warehouse sale, makan2, basuh baju, kemas umah, gosok baju keje bla bla bla.....

da ku yakin kalian akan update esok!!

cepatla wehhh........aku rendu kalian!! hahahahaha




*daku dok hadap lappy saja kerana:
1. kakiku esp part pedis betis sakittt... macam tisu koyak, tendon cedera etc etc kerana letih jalan tolong iQa carik manalah letaknya si Merlion semalam huhuhu
2. encek hubby OS lagik.. maka sila la buat2 pandai dok umah di ujung minggu ye!! padan muka aku... huhu


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
4 Responses
  1. Intan Azmira Says:

    mungkin jugak mereka2 xde internet di rumah..hihih


  2. pizet77 Says:

    kalau pizet ikut mood...muahaha aci dak? tenet ada di rumah tp lembab dan suka putus maka kat opis lg senang nak upload gmbr atau karang cerita


  3. Ana Says:

    ye..wpun ada tenet kt umah..tp ana lagi suka baring2 dari bukak net..hahaha..anak tido kita pun tido..kan layan camtue..harap berblog time keje jek laa ekk..keje cuti seminggu..maka blog pun cuti seminggu..hehehe..


  4. sy selalu juga update bile weekend. jenguk2la kalau boring2 tu :D


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back