ena
kalao padi katakan padi tidak aku tertampi-tampi
kalo nak bagi, betol2 la bagi... jangan memain buat aku mimpi-mimpi!!!

tajuk permohonan aku adalah seperti tajuk surat beliau...
tapi keputusan beliau tidak seperti yang kupohon..
eh kalian paham ker???

wahai Pegawai2 Terpalingterror Dimalaysia,
tolong la jawabbbbbb...............




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
8 Responses
  1. zealvia Says:

    salah taip kot er...tp elok gak dpt tetiap bulan separuh gaji..muekekekek


  2. -iLLa- Says:

    syok r ko ehh....


  3. cikwawi Says:

    Fuiyoo! Aku nak jugak!


  4. Sayang.Ibu Says:

    ehhh...ok lah tu..hahhahaa....


  5. belogpizet Says:

    ni nmpak sgt wat keje sambil berangan taip pon salah...tp kalau btul separuh gaji kan bgs tu...muehehe


  6. Asu Bahiyah Says:

    Hujung bulan sila check akaun bank ye...kalau ada tu jangan lupa belanja tau...


  7. Kuacibunge Says:

    Orang nak kasi gaji ni hehehe...kalu aku, besar tapak tangan, padang bola saya tadahkan hehehe...


  8. Ira Says:

    hahahaha..
    kalo betul rezeki, jgn ditolak!


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back