ena
hanak2 ni mmg takleh aku nak bersenang lenang tau..
jangankan senang lenang...
nak pi membuang pon takde can!!

eeiiii.... ni tragedi beberapa minggu lepas..
aku tinggalkan ica atas katil sbb sakit perut tak tertahan..
si iQa plak tak balik skolah lagi..

time lam toilet tu.. dengo si ica nanges menjerit cam jatuh katil jer
aku igt sah la jatuh katil.. kalo tak idok le dia menjerit gitu!!
sekali aku kuar...
elok je dia dok atas katil lagi..tapi lom berenti nanges la..
aku belek2 haaa...rupa2nya...

apa yg tak kena??
masa ni da pujuk siap mandikan da..

tuh.. budak tu buat!!

ha budak baju merah ni lah buat!!
pipi kanan berdarah
pipi kiri pon darah..


nanti arissa beso!! siap ko abam!!!
sekarang kan, aku rasa nak pakaikan safety harness tu kat badan si abam pastu sangkut kat pintu bilik air bila aku kat toilet.. supaya dia takleh kaco adik!!

heeiiii geram aku budak ni!

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
9 Responses
  1. zealvia Says:

    dulu Ryn lebam2 digigit anak sedara aku...time ryn baby..sampe bergadoh ler aku ngan adik aku! tapi skang time ryn balas dendam..kenalah adik aku redho..muahahahahaha


  2. Ealyie Says:

    si abam buat apa tu beb??


  3. ena Says:

    Zea..Ely,
    dia cakar ngan kuku! haa ni aku yg mengamok kat si haQim.. geram btol!!! masalahnya dia ni tak serik! belasah dia pon dia tak serik... jap g d buat agi... grrrrrrr......


  4. -iLLa- Says:

    huhh aku suker renungan si adekk itewwww.ekeke


  5. Ina Hashim Says:

    ala siannya pp gebuz arissa tuh...rasa nak seom2...tapi apa yg aqim dah buat ena?dia cakar pp kiri kanan ke?


  6. alahai..ciannyer..... adoi risau lak haku kalau si abam kat rumah ni pun sok cam gitu jugak..


  7. Rizziela Says:

    Siannyer dia....


  8. Ira Says:

    lahai, ciannya icha.. pipi bambam kene geget ke? si abam tu pon geram dgn pipi adik dia kot..


  9. Sayang.Ibu Says:

    beb ni sama kes ngan anak aku si aina ler, pantang tengok adik dia.. dulu asik nak cekau jer. skrg nih, kalo berani buat ler.. si adik balas balik hokeh.. lantakkkkkkk... kalo dua2 nanges, kang dua2 haku libas ngan rotan.. kahkahkahhh


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back