ena
aku bukan diva..
tapi aku suker la kisah2 diva2 ni..
dari diva mesia, diva ostolia, diva dapo sampai ke diva kampong..
sumer la citer2 diva-licious..
suker la aku :-)


sape nengok drop dead diva nih?
hahaha... kelakor okeh.. aku lebih suka DDD daripada desperate housewife okeh haha
aku tak tgk sgt DH tu sebenarnya.. ekeke

aku bukan tv person.
tapi biasanya aku tegar kepada citer yg aku suka..
dan ini lah salah satu daripadanya!!


malam tadi mode bengang aku sedang ON
perasaan seperti nak menyepak orang sangat membuak2!!
tapi tahan semua dalam hati!!

tepat 9.30 tidokan anak2 tapi tak berjaya..
tapi bapaknya yang berjaya tido.. simpan tenaga nak tgk WC kan??
kul 9.45 bawak kanak2 kuar.. nak tgk DDD kul 10
sudanya sampai kul 12 bdk2 tak tido! tensi aku!!

dah la mode bengang, kan..
siri mlm tadi pula adalah menyedihkan..
tiba2 aku rasa sebak..
owh! bukan sebak dengan kisah itu..rupa2nya..
aku marah dan sangat bengang!! sampai aku rasa sebak!

apakah? huhuhu



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
2 Responses
  1. makcikrehan Says:

    bila nih citer nih? tibi berapa? awat aku tatau? awat ko tak bitau akuk? apsal ko bengam??

    pitam la ko nk jawab soklan aku haa.. meh2 bergossip dgn aku.. hilanglah dukalara ko nnt :))


  2. ena Says:

    kat tcs5 - tv spore. right b4 desperate housewives..

    kat axn takde ke? eh! pandai2 je aku kat axn plak ekeke..

    tgk online la beb!! best gilak! wakaka


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back