ena
orang kata..

kalo time makan tu.. ko nk tambah nasik.. ko jangan abiskan nasik kat pinggan
tinggalkan sikit... then tambah la nasik..
supaya tak putus rezeki.. <--- orang la kata..
aku tatau la betul ke idak..


agaknya sebab tu la aku tinggalkan susu2 ni sket.. muahahahaha

aku kemas2 esbok tiba2 terjumpa 4 ketul ni



maka sebok sama la si tuan punya susu ni kan..

da expired pon.. ebm bulan 4. letak kat freezer biasa..
so aku nak simpan je susu ni sampai banak.. wahahaha

mudah2an tak putus rejeki ekekekek







kalo da makan tu, jangan bior tangan sampai kering tak cuci-cuci
asik borak je... nanti mak mentua tak suka <-- orang la kata..




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
3 Responses
  1. makcikrehan Says:

    tampor karang haaaa.....!

    Geramlah sama kamu ica!


  2. alhamdulillah..betul hape, aku penah dgr 2,2 petua ko tu kak..tp betul ke idak, tatau le, aulahwa`lam..


  3. ibuaqif Says:

    hahahaha...shomelll la ekspresi ica...pandai haa wat muka gitu =)


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back