ena
mandikan anak2 - tidokan baby
basuh kain
sidai kain
lipat kain
kemas baju - packing - sumbat lam kete
mop lantai
licinkan dapor
pack barang customer
balas email
masak - eh nak masak ker hah? kang kotor lak dapor aku. err tahan lapar ye anak2. kita makan kat johor karang.

errr apa lagi? itu jer kot? semua ni mesti siap before 1pm!

sekian,
diari seorang surirumah yg idop dalam pelarian.. wahaha..

aku nak lik KL!
esok spore cuti dER.. cuti kerana esok 'jumaat baik' ahaha.. good friday lah!
kenapala tak tiap2 jumaat cuti? bukankah tetiap jumaat adalah baik? ekekee

ok ok.. den nak siapkan keje!
tolong jgn bagitau pil aku bahawa kami balik malam ni!
bagilah chance kami tido kinrara please... huuhuhu



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
0 Responses
Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back