ena
time lunch.. kami gerombolan si cecep seopis p la makan kat restoran nih...
nih gara² terpedaya dengan Yang Zarma punya sogokan laa...

*mangkuk dan pinggan kat kedai ni lawa...
tapi, service, lembaaabbbbb yang amat! rasa nak pelangkung jer!!


Cik (bakal Puan) Yusz sedang melayan Penang curry mee - katanya tak sedap!!


kuey teow aku - nama apa tah.. aku lupa da. nama pelik sangat ekekeke...
udang besar tuuu
*pon tak sedap!

nih cendol aku.... memula tuh cantek abis la. aku lopa amik gambar. da runtuh baru snap! rasa dia sengal sikit. cam santan kotak jer ekekeke

ops rakusnya aku makan!! owhh maluuuss
sila lihat di kiri aku ialah Cik Lela dan d depannya itu ialah Pai Tee.. yang ni sama cam rasa kat chicken rice shop


ni plak si Nazat cecepah itu... bley plak dia posa tapi nak jugaks ikut kami p lunch
ini macam punya worang pon ada ka?? ahahahaha




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
4 Responses
  1. LiAnA Says:

    mkn kat sini mmg rasa hampeh..ku mkn sekali jer.. rasa mmg outtt harap tempat jelah


  2. Unknown Says:

    br je dinner kat situ monday lpas... sbb mlm service cepatla..lg pun xde org... mmg rasa dia so-so je..


  3. cikwawi Says:

    tak sedap ye? terus kensel plan...

    restoren ayuthia ada kat situ lagi ke? apasal tak pernah nampak?


  4. ena Says:

    ayuthia??? ada ke kat alamanda??

    eh eh kenapa ku tak penah nampak pon?? muakakakaka....


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back