ena
harituh kami makan di Old Town Kopitiam..
eheheh saya kan Giler Kuupi.. (kopi original saja ya. bukan nescafe, ali cafe ataupon milk cafe) beshnya minum kopi sedap!

nasi lemak saya (dan timun untuk aQim)

ni anak cina ke jawa nih?? tgh balun mee udang

slurrppp... bikin ku rasa mau pegi lagi daaa...

ini pula mee kari.. (eh iye ker??) ke aku tertukar nama untuk 2 mee nih?
alah belasah jer la...

yang penting, tiga² yg kami order tuh memang delizes (sila ajuk kata² Onisha hihi)


*sila lihat si kecil yang berpuas hati dgn hidangan timunnya itu ehehehe

*hubby tarak sebab sibuk p beratur bli whipped potato kat KFC ekekeke




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
2 Responses
  1. Liana Majid Says:

    uitt shedappp..ku mmg suka lepak di kedai kopi ekekekeke.. mknan simple tp sodappp


  2. ena Says:

    shedappp...
    makanan yang leh membantu menebalkan kulit perutku sumer nih! ish ish ishhh


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back