ena
sejak sebulan nih (pertengahan Oktober till now) saya perasankan sesuatu..
tapi sebab saya kan kuat semangat (kononnya) dan sentiasa yakin dengan diri sendiri...(cheh!) saya buat tatau jer dengan menda itu...
tapi sejak hasil semalam dan hari nih...
saya da stat rasa nak meraungg.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

----------------------------------------------------------------------------------------------
dulu saya 'kering' sikit kan?sekarang saya da bulat "sikit" kan??
**ala kira aci la jugak... saya nih tengah peknen 4 bulan setengah..

takper la... itu saya tak sedih sangat pon. dan tak berapa rasa ponn.... tapi bila pikir,

dulu, saya pam satu sesi leh dapat selamba jer 15-18oz..
kalau double pumping..
nih single pumping.. berapa ml tuh? botol tuh 750ml kot!
pakai tangan sambil nyuruk² lam telekung, 15minit leh dapat 250ml (lebey kurang 8oz)
*ni kes botol dan pam sumer tetinggal time p seminarini hasil daripada 2 sesi tau! bukan sehari...
masa tu EBM tergolek².. ikan ke ayam ke memang jgn harap dapat masuk sini..
huhu sedeynya tengok stok saya dulu... time bulan posa pon susu tak merudum taw! Alhamdulillah...

----------------------------------------------------------------------------------------------

sejak peknen nih, sekali pam nak dapat banyak ni pon susah tau!!

nih sesi tengahari
dan ini sesi petang.. 30ml okeh! bukan 30oz huwaaaaaaaaaaaaaaaa........
nih jer hasil hari nih..
*apasal maid aku bekalkan botol+puting utk aku ke opis? apasal tak pakai sealing disc?huhu
dan... akhir sekali...
sila la kalian lihat stok saya.. da kurang, kan? kan? kan???

siap ada space untuk ayam tuh!!!

Ya Allah Ya Tuhanku...
bantulah hambaMu yang lemah ini..
tabahkan hatiku meniti perjalanan menyusukan amanahMu sehingga 2 tahun usianya..
ku pohon rahmat dariMu...




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
5 Responses
  1. Liana Majid Says:

    huwaaaaa ku tgk ni lagi buat ku makin sedih... masa aqil newborn kalau 2 jam dia tak nyusu mesti sampai dah tembus2 kat baju.. dia nyusu pon sampai tercungap2 sbb susu tgh laju.. sekarg???? huhuhuhu sedih..sedihh


  2. Kak Ina Says:

    ena,
    tgh preggie mmg normal la kan susu akan decrease..mcm yg dah jadi kat an,manja semua..redha kanlah..yg penting semangat mesti kuat


  3. luna Says:

    yang ena oiiii..stokmu sekarang ni
    sama macam stok iki sekarang tawww
    iki tak pernah dapat byk meletz penuh peti ais..
    nantilahhh...adik iki nanti...ihiks..


  4. ajasu Says:

    ko dpt x erl aku nyer sms pagi td?
    kan aku dh kata..bukan sebab BP...arrghhhh..kalau ko ada di tepi aku, aku nk cekik2 jek ko tau..huiii...sib baik aku suh ko carik Ira dulu.. phewww...aku yg nerves tau, buatnyer ko beli FS sekali sama jugak... ahkak jugak yang salah nanti..

    pueh ati aku meluah kat sini...


  5. ena Says:

    wakakakakaaa.... seb baik aku jauh!! kalo idak da tercekik aku penangan si AJA nih!!

    ganas tul minah nih wakakakak....


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back