ena

ye..

episod kehidupanku sebagai surirumah telah bermula sebaik sahaja menjejakkan kaki ke singapore!

sangat penat dgn traveling and moving hassle..
maka tiada masa untuk upload gambar atau update n3..

tambahan pula mode sedih daku tak hilang lagi..
huhuhu rindu sangat kat MAK..
mana jer berada dok teringat2 kat MAK..
selalu jer terpikir..."mmm mak mesti suka benda ni... mak selalu cakap camni.. etc etc..."
hadoi... daku masih hidup dalam blues!!



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
3 Responses
  1. m-i-o Says:

    hmmm. life goes on. sesetengah perkara hanya boleh terubat seiring dengan masa yg berlalu.

    macam mak sy dulu kan, masa arwah nenek meninggal - lama jugak dia ambil masa nk menyesuaikan diri. hiba!

    dn sy ada sorang kawan jugak - makan masa berbulan2 utk keluar drpd kesedihan akibat pemergian ayahnya.


  2. This comment has been removed by a blog administrator.


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back