ena
tragedi 1:

pagi senin arituh
pas hubby p keje aku sambung tido ler...
kan kami dok 1 bilik je anak beranak kat 1 World tu...
iQa n aQim tido kat bawah,
dalam kul 8 pagi aQim bangun carik aku, dia panjat2 la nak naek atas katil nak sambung tido sebelah aku..tah macamana kekdah dia panjat, buleh plak dia jatuhkan kepala kat batang idong aku!!
humang aiiii sakitnya.... sampai berdarah2 idong aku!
dah la kepala sakit.. idong plak kena hantuk dengan kepala budak!!
akuh hangen la.. kena la pelepuk ngan aku 3-4 das!
sengaja tak sengaja aku tak pedulik!!
haku kan tgh mood swing nih...hahaha...


tragedi 2:

pagi rabu plak.
aku kat umah spore da... dok baring la atas katil sebab sakit kepala...
si aQim main2 buka katup laci bedside table.. amik itu ini bagi kat adiknya..
tiba2
aku rasa cam sebal je bibir aku..
haaa... aQim amik btol deodoran dari lam beg baju yang blom diunpack,
bagi pada iCa...
pastu iCa plak main libas2 terketuk kat bibir aku!
haaaa huwaaaaaaaaaa

sakitnyaaa... da bibir aku plak subal sebelah...
haihhh korang ni macam2 la! takleh nengok akuh senang!!!

naseb baik kakak tgh mood rajin...
hari2 tlg kemas dapo pas makan...

rajin2 ada makna tuuu.... hahahaha
------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , , edit post
Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back