ena

u olls lunch apa??
ai makan rojak u...
rajin tak i buat rojak..
wahahaha jangan ko expect rojak sedap2 seperti di lori mamak jual shendol tepi jalan
mahupon rojak buah yang kuahnya itam melekit.. euuww sangat shedap itu..
dan bukan juga rojak singapore mahupon rojak yg dimakan bersama sotong kangkung!!

ini diberi tajuk sebagai rojak kerana..
aku letak segala benda yg ada kat lam esbok dan dimakan sekali..
muahahahaha..
kan ker aku permalas... bila laki takde, aku dabel triple malas..
ekekeke...

ini ler brunch aku..

tahu tempe cucur udang + kuah kacang
ada ati nak close up.. waakakaka
banyak hokeh!! penuh sepinggan... kata brunch kan??
sekejap jer... habis licin.. itu tandanya aku masak sangat sedap! lapor... grrr
bukan aku yg makan tau... budak ni yang makan!!
dah la dodok atas meja!
eiii kita tak bersalah!!!
MR, anak i pakai CD bulu2 hokeh! wakakakaka....

kita makan tahu ngan roti je..
nutella botol besar adalah arissa punya.. ekeke
hah.. ni bukti! arissa makan roti jer... hahaha

wei...
korang yg terrer masak..
tlg jawab soklan aku..

kenapa lada kering yg aku blend (sejak kebelakangan ini) sangat banyak keping2nya
yang akan terselit celah gigi bila dimakan..
kadang bila basuh pinggan pon nampak banyak je keping2 tu...

kenapa eh?
aku rebus cam biasa jer..
pastu blend aku + minyak masak sikit cam biasa..
tapi dulu takde keping2 ni skang ada plak..
kenapa eh??
sebab lada tak elok ke..
sebab blender aku da tak tajam??

tlg la jawabbb...



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
9 Responses
  1. blender dah tak tajam kot hehe


  2. makcikrehan Says:

    Nanti aku keje kat syarekat blender aku jawab ekkk...kekekek

    CD bulu bukan utk golongan marhaen seperti daku [sambil menunduk merendah diri] pooodah ko rehan!

    Ica syomelnya mak datuk!


  3. Ina Hashim Says:

    blender dah mula tumpul le tuh ena...sebijik cam kes blender akak lately nih..huhu


  4. NORA Says:

    yup..betul tu..blender tu pun dah menjerit dah kat tuan dia...Tak larat-tak larat..Hehehe..nak suruh tuan dia gantikan yang baru la tu.... =)


  5. zealvia Says:

    wah aku tak sangka ape2 saje bahan kalo letak kuah kacan gleh dipanggil rojak..muahahahahah


  6. ena Says:

    hah tumpul ke?? blender ni baru jer beli.. huhu.. ada jual ek mata pisau jer?? ke kena bli glass dia yg baru terus??

    alamak kantoi la daku sangat jahil bab-bab barang dapor ni!!


  7. Cik E Says:

    geramnye tengok arissa tu..gebuuuu


  8. W..A..H Says:

    sebiji ikut muka daddy dia.
    so cute mcm anak mat saleh


  9. blender dah xtajam kut..xpon xcukup lama..hehe..entoh ler


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back