ena
Sejak akhir2 ni kemalasan aku makin membuak2 tau..
cemana nak buat eh..
masak pon.. tgu anak nanges berteriak kelaparan baru aku masak..
buat susu apatah lagi kan.. mesti la sampai dia menangis mengongoi baru dapat susu..
kemas umah.. haa kemas tu kemas laa..
tapi mop tu idak le..
paling hebat pon kutip2 menan, vacum...

arituh da kena sound skali ngan encik Pdaus...
kelmarin kena sound lagik.. kikiki...
tapi nampaknya tanda2 keinsafan tu tak baper nak muncul..wakaka...

tapi.. encik Pdaus idok ler buat muka tensi kan.. sebab, dia jarang ada kat umah.. OS sokmo. dan... makan minum pakaian dia masih terjaga... ekekeke....
tapi ada satu benda ni dia selaluuuu rimass... dari dulu sampai skang!! iaitu pasal lampin anak.. ekekeke....

benda2 nih mmg buat laki aku rimas bijik mata.. ekeke


Dulu (di umah Kinrara)
Pdaus: Yang, lampin anak tu awak taknak basuh eh? da penuh diaper pail..
Aku: ha.. nanti wiken saya basuh...

Sekarang (di umah sewa)
Pdaus: Yang, agak2nya lampin anak tuh bila awak nak basuh??
Aku: Nanti la bang... tgu diaper pail saya penuh..
Pdaus: haa??? ko nihhhh!!!! (sambil kejar aku keliling umah...haha)


hahaha... aku tak bawak diaper pail dari kinrara.. aku sumbat lam bath tub ekeke...

banyak lagi space bang.. nanti penuh i basuh ler.. ekeke..




nota bilik air: Sila jgn contohi perangai malas temporary SAHM ini.. hehe



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
11 Responses
  1. Cik E Says:

    dasat aaa main kejor2 ngan en Pdaus...hehehe


  2. ena Says:

    kena perambat bukan main kejar2 ekeke


  3. makcikrehan Says:

    Kalau aku tunggu sampai penuh bath tub, silap2 dgn aku-aku sekali kena sumbat masuk bath tub. ekekek

    anyway, umah aku marhaen jerk.. takder bath tub. [hahaha saja bikin ko panas]


  4. malin Says:

    lawak r ko kak, kite pn makin2 sarat ni pn dh mls m'jd, since laki xde os ari2 blik umah, mlm r tnjk rajin skit, siang duk b'guling2 jer ngn faris, hua3...


  5. Ira Says:

    hahahaha.. ko ni mmg nak kene la ena!


  6. zealvia Says:

    makkkkkkkkkkkkkkkaiiiiiiiiiiiiii ini pemalas tahap gaban biru nih!


  7. W..A..H Says:

    boleh jadi geng kita, kak pun pemalas oooo..baju seminggu sekali basuh, kesian WM menjerit2 kene keje tak berhenti on weekend.

    tapi


  8. cik-zura Says:

    ok la nih... tak tinggi menimbun pun lg.. (kata2 kusssssemangat nih... wakakakakaka)


  9. ena Says:

    wahahaha... malin.. sama la kiter... tu tak nampak pinggang mangkuk kat dapor lagik tuh haha

    Zea.. nih gaban biru terbang melayang ekeke

    W.A.H
    tapii.... tapi apa?? apa? apa??


  10. huhu..bogel la anak kalo tunggu bathtub tu penuh=p


  11. eynda Says:

    Pengakuan berani ni hahahaha...


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back