ena
oleh kerana semalam ujan lebat sungguh
diiringi plak ngan angin kencang...
sampai abes suma baju aku kat ampaian berterbangan
menyebabkan aku angkut balik masuk ke dapo.. nak basuh semula..
tapi
tgu laki balik sebab nak paksa dia baca manual dryer..haha

akhirnya...
harini baru le ter'rasmi'nya dryer tu yg da 8 taun terpacak kat dapo..haha
bak kata makcikrehan.. aku mmg tak gadget savvy seperti kakak hendanya.. hehe
hampon kak henda...
benda da ada terpacak pon aku tak reti2 nak guna..ekekeke..

pagi ni baru ler selamat baju2 aku dibasuh oleh WM dan dikeringkan oleh dryer tersebut.. ekeke
laki aku yg rajin le buatkan.. hebat kan laki aku? muahahaha....

pas siap seround, dia sebok nak masukkan CDs anak lam dryer..
siap gadoh2 ngan aku..
alalala... aku takut PUL layer rosak ler...kalo insert tu takle rosak,kan? kalo CDs? huhu
korang2 yg berCD atau anak pakai CD..
korang masuk dryer yg macamana?
cuba citer sikit??
aku malas la try n error kang tak pasal2 hangus duit aku beribu hengget seiring dengan mencairnya PUL dari CDs tu... huhu nanges la aku dengan diiringi bunyi gitar aQim... huhu

ingat nak search.. tapi..
aku sebok nak bersiap nk pi Jb... ekeke...
nak amik adik ngan abah aku...
depa datang tuk temankan aku sbb si lakiku nak fly da malam ni...
lalalala... pi JB buleh makan sendap2....
daaa....




sambil2 tu korang layan la pic penuh aksi
daripada budak yg tak abes2 suh org amik gambo dia nih...








------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
4 Responses
  1. Asu Bahiyah Says:

    Huiks....jangan dicoba bubuh CD dalam dryer, konpem la cair.... sedangkan t-shirt pun buleh mengecut, inikan pulak PUL


  2. ena Says:

    aku rasa cam penah baca bahawa buleh guna dryer tapi tak sure la nk guna suhu berapa...


  3. Rizziela Says:

    tak payahlah kot...takut cd tu rosak plak...sayang


  4. ena Says:

    baiklah baiklah...

    da kering da pon cd aku tuh.. tapi tak bau wangi la.. sebab sidai lam ekon aje.. haha


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back