ena
aku tak baper selera nak makan skang ni... makan je apa ada...janji kenyang
dan suma benda rasanya lebih kurang saje..
kecuali.. kalo ada
bawang + halia + cili


malam tadi

ni pon malam tadi..
masak simple je janji penuh ngan chilli.. bertambah2 nasik!! haha


dan lunch tadik..
makan ngan kicap.. sendapp


iye..
aku kemaruk cili...
dari dulu lagi.. tapi lately makin menjadik2...
balik kg pon keje hadap pokok cili abah..
siap kelebet 2 pokok cili bawak balik tanah merah...
pidaus lak siap sindir.. tak cukup ke cili kat Geylang Serai tu.. haha..
sebok tau ko! cili mulut kang!!



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
4 Responses
  1. Nieza Ishak Says:

    elok2 .. jgn ekut sgt ..
    kang 'panaihh lobang jubur'

    wakakakaak ...
    tak elok utk dlm peyut.


  2. kak ena, gambar last tu menyeramkan ok~

    nak membuang kan panas.hahaha


  3. Kauthar Says:

    ena..kita serupa la...saya bukan boleh kalau ada cili byk2 ni..bertambah2 kang...uih..tgk ena punya menu pun dh terliur dah ni!


  4. m-i-o Says:

    astaga! BIAR BETUL :p

    anyway, mak setuju bhw itu bau2 cili, bawang ngan halia memang membuatkan masakan seringkas ikan bilis goreng jadi meletup! nak pulak bila nasi panas2. fuhhh....berpeluh2 makan :P


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back