ena
kalo pagi jumaat saya tergesa2 angkut kanak2 kuar dari singapore menghala ke johor..
pagi sabtu plak saya terhegeh2 angkut anak2 kuar dari johor..
menghala ke KL.. nak lik kg si dia tapi sebelum tu,
kena lamenziarahi kinraraku yang sangat kesian..
yang pasti encik hubby da sampai umah.. malas nak pi hotel dia.. terus jumpa kat umah je..

oh.. kesian umah ku..
kosong tak berpenghuni..
kesian parit depan umahku. besi drain cover kena curik! damn u pencurik!! seb baik anak aku tak jatuh parit tadi!
tgk bil letrik bulan ni rm55 dan bulan lepas rm74.. hangen lagi skali..
apa kes?? umah aku takdak pasang sebarang barang letrik pon!
cuma ada PIL atau adik kakak dtg jenguk dan cuci umah sesekali..
takkan bil byk gitu? eii hangen!

call TNB:

sila call kedai tenaga. bla bla bla.....
okeh.. malas nak tulis apa dia cakap. tapi jawapannya menjurus kepada "saya takmau entertain case anda. sila call orang lain. babai" SH*T!

dah la bill umah Spore mahal..
bill umah kinrara pon banyak..

apa ko hengat idop aku ni keje nak membayo bill aje ke?? hueh!! grrrrr....!!!


---------------------------------------------------------------------------------


utk menghilangkan amarah, kami mengepos anak2 kepada PIL dan saya laki bini nak merayap carik baju raya (apakah?) di jalan TAR.. haha


sekian.
takdak picca!
assalamualaikum!... (tak pasal2 bagi salam..) jawab je lah!

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
2 Responses
  1. eh..banyak gak bill tu..ke ade orang masuk guna malam2..hehe


  2. Asu Bahiyah Says:

    Rasanya da orang curik elektrik kot....mesti dia tau umah tu takde org. Selalunya rumah yg tengah renovate akan curik dari umah jiran diorg api dgn air.


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back