ena
bila balik selayang.. hubby mesti amik peluang kuar malam2 pi minum ngan his brothers n kawan2.. selagi tak cecah kul 3 sukar la nak nengok derang balik.. yelah.. da kul 12 baru nak kuar.. dulu aku selalu kirim burger.. tapi da banyak kali terkena, tgu burger sampai biru biji mata pon tak sampai2.. aku malas da nak kirim huhu

dulu aku mesti bosan giler.. nak tido takleh.. nak hadap tenet tak best.. (modem lam bilik BIL)
tapi malam tadi cam gembira.. sbb FIL aku da upgrade modem dia jadik wireless..buleh on9 dalam bilik! haha
selagi hubby tak balik, aku pon tak offline wakaka... sok pagi dua2 mata biru ekeke..

hatiku.. gumbira buleh hadap blog sepanjang malam.. lalala



meh layan iklan tak berbayar...


kalo sambil bloghopping.. dapat makan bubur sum-sum yg hangat2 kan best..
ni bukan aku buat. aku bli kat Geylang. satu ni SGD2 tuh.. huhu bersamaan pat hengget nam posen! nih tiba2 aku rasa nak meniaga bubur sum-sum.. leh kaya gaknya wakaka


pastu tiba2 ada orang bawakkan teh sedap plak..
kan besttt....

tak cukup secawan neh.. haha




btol.. n3 mmg takde kaitan ngan tajuk.. *grin*



**MR; aku balik KL rupanya haha patutla ada tenet..ekekeke


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
2 Responses
  1. berniaga food memang cepat kaya


  2. Sayang.Ibu Says:

    wakakakaa.. aku pun kompius apa kaitan n3 ngan tajuk...:P


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back