ena
BINI: bang, sakit pinggang la bang..sbb perut ni la gaknya..
sampai hati ko, asik buat aku mengandung je bang!!
LAKI: (yg br pas mandi & salinkn anaknya buat muka bolayan sambil
angkat punggung nk blah)
BINI: bang!! ko tak layan aku eh! ko nk gi mn??
LAKI: aku nk mandikan anak lagi la!! dah ko asek mengandung je!!
tgk ni bderet2 anak aku nak kena mandikan....

HAAHAHAHAHAHA I LAP U SO MUCH LA ABANG!!!

--------------------------------------------------------------------------

ada lagi sengah jam utk aku solat, makan,siapkan anak2 dan off to melaka.. amik hubby.. huhu tak sabar bangat da ni... haha mcm bodak2 hostel tak sabo2 tgu cuti skolah ekeke...
Labels edit post
10 Responses
  1. Kak Mah Says:

    bila nak tayang perut...ehehehe..tak leh nak laga perut laaa...perut awak kecik molek jek....


  2. cik-zura Says:

    oii ko peknen lg ek? huhuhuhu... mmg berderet2 anak ko... aminnn... murah rezeki ;)


  3. sirna Says:

    peknan ya, congrats=)


  4. -iLLa- Says:

    jeles....jelessss....


  5. malin Says:

    kak, lawak r korg laki bini b'dialog...
    ok r tu laki akak nk kerjasama mandi kn, kite xde makne nye, nmpknye korg nati 2 beradik jer lh faris, hu3...


  6. Ana Says:

    hihi..betul ckp malin..nasib suami mu itu nk menolong..suami ku..huarghhhh..jgn harap laa..nnmpknya pas nie nk siapkan anak sorg setgh jam..anak 2 sejam woo..abis kalau nk kuar kul 8pg..kul bapa pagi dah kena siapkan nie..huaaa tensen tensen..



  7. Anonymous Says:

    ekeke..peknen lg kakakku ini..cuba kasi aura kat sini sket..huhu

    -yang cumel-


  8. makcikrehan Says:

    padan muka pidaus!

    muahahahahhaha... <---- ketawa keji!


  9. zealvia Says:

    weh..aku tau lah bibir ko seksi.merembes jantan kat luar tu tgk tau!,....muakakakaka


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back