ena
sebaik sahaja lepas mentaram semua makanan tadi
aku trus p dapor semula..

gigih tak gigih.. haha
sebenarnya si iQa yg menceceh2 suh buat kek batik tu
sbb da tgk pic yg aku tepek sebelum ni
lagipun aritu aku ada buat sikit
aritu test buat menggunakn resepi kak Zaara

ni picture kak zaara..


resepi beliau ialah:

sukat ikut suka hati..
cuma masakkan milo/butter/koko/susu cair/gula/telur sebiji..
dah sebati/pekat sumer tu tutup api terus patah2kan biskut marie dlm periuk tu..gaulkan.. pastu mampatkan dalam bekas lain. dh suam2 masuk dlm peti ais...



resepi tu sendap gak! sampai tak sempat aku amik gambor! sekejap je da abis! wakaka
jumaat lepas aku buat guna resepi Cik Midah yg dapat thru MR



tadda...


sendap sendap sendap.... da abis pon!! stock biskut meri aku pon da abis jugak..uhuhu



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
5 Responses
  1. Ana Says:

    fuiyooo sedapnyaaa..nanti rasa teringin nk mintak resepi ekk..skrg teringin jamu mata jek..lum teringin jamu tekak lagi..hehehe


  2. Ira Says:

    cuti 2 minggu ni aku follow resepi nko ajelah ena... mmg kena plak dgn tekak ku ini kan.. haha..


  3. perghh..mmg berbatik2 koleksi ko eh..

    terliur aku..


  4. kmieja Says:

    sedappp:) blh bukak kedai kek plak :)


  5. kek batik last tu nampak gebus. hehe.


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back