ena
arituh kan aku kemain semangat nak masak macam2
sbb kununnya laki nk balik la kan
korang tau sudahnya apa yg jadik??

haa kan aku da kata
syuddah la aku ni
sampai kul 6 aku lipat kain je tak siap2!
tinggal last bakul, tgk2 lagi setengah jam laki aku nk sampai..
terus sembunyi bakul last tu dan p dapo masak ekeke

nih jer la yg terhasil dalam setengah jam muahahahaha..


naseb baik ada desert tangkap leleh..


leleh tak? leleh tak??


sila campurkan sikit croissant dalam bread pudding anda utk lebih kesan ummphh!! :-)


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
2 Responses
  1. tini Says:

    uih.. puding roti tu mkn ptg2 sedap neh!


  2. memang tangkap leleh puding roti dengan sos custard. nyum2


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back