ena
semalam stat2 skype je laki aku dok tanya...
dia: ko tak kemas kain baju ek yang?
aku: haa? mana ada?
dia: alahh.. aku tau laa...
aku terus zass pegi kat blog... hahaha..kantoi suda..!
akuh ingat orang kat jepon tak reti masuk blog aku..
takpun, org kat jepun adalah sangat bizi sampai tak sempat masuk... rupa2nya

muahahahahahahahahaa......

aku: yelah... yelahhh... nanti esok aku kemas la bang... seblom ko sampai umah, aku clearkan la bilik kita... ekekeke


:d

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
8 Responses
  1. makcikrehan Says:

    ni bukan bilik jer tak kemas, tak lipat kain bagai nih... silap2 kanak-kanak pon tak mandi gamaknya! muahahahah

    -menyiram petrol atas unggun api-


  2. ena Says:

    semalam aku da terjun tiruk lam hotspa.. kira mandi la tuh haha


  3. zealvia Says:

    ko mmg tau..hahahahahah


  4. hahaha..ingat orang jepon xreti rindu wife die ke?=p


  5. cik-zura Says:

    jap nak gelak... kah kah kah kah kah kah...


  6. nmpknye lakonan ko nak dapat award berkecai ler, wakakaka..


  7. -iLLa- Says:

    haha kan dh kantoi!.,............


  8. warghahahahahahaha....sempoi la ko...ehehehehe


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back