ena
aku dah la semakin gemuk dan buncit
asik la nak kena bongkok2 mandikan kanak2
tu tak kira lagi si abam yg kejap2 nak encing kejap2 nak poop
baper kali sehari aku bongkok2
sakit pinggang okeh!!

masa ni aku baru pas mandikan ica
letak dia atas katil
p settlekan abam mandi plak
skali aku datang kat katil


apasal muka ko shomot2 ni??

bila aku marah mesti buat muka termenung insaf gitu. geram aku!!
pastu nak ajak aku main plak!!

dah la muka ko shomot.. ko shonteng plak cadar tu!!
tuh bukan crayon.. tu colour pencil tapi jenis yg mata beso tu.. sbb tu dia cam basah sket


mama naek hangen pandai plak ko nanges eh!!!






ingat mak ko handy manny? u break it, mom fix it??
aku penat la wei....

mana aku nak carik maid ni!!! huwaaaaaaaaaaaaa






------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
8 Responses
  1. meh aku tolong jagakan si ica tu. aku geram betul dgn budak bulat ni...ehehehe


  2. aku bace blog ko akak, aku pon rase penat ler, huhuhu..

    kak, ica dah brape bulan?


  3. kmieja Says:

    hehhehehhe comei2...kenangan membesarkan anak2 kecik mama...:) meh akak pinjam ica, blh gang ngan aqish:)


  4. adei..nanti bila derang besar sure tergelak..hahaha..


  5. W..A..H Says:

    chomelnya dia..sebiji muka bapak


  6. diLa Says:

    sabo sabo!!! ica, mama tu bukan handy manny yer..(hahahah!! sempat lg ber handy manny...kalo nk marah pn x jadik rs nyer)


  7. diLa Says:
    This comment has been removed by the author.

  8. Ina Hashim Says:

    shomots2 pun tetap cumill jek akak nengok

    ena,
    g amik award kt blog akak ye


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back