ena

midin bukan sebarang midin..
ni midin bukan dari padang midin..
ni midin aku jumpa kat gugel... tau!! haha

arituh aku teringat2 kat midin ni..
dulu masa g sarawak... aku meracau time p pasar dia...
sayur hijau segar2 dan ranum2 adoii sendapnya!! rasa nak ratah2 daun tuh! haha..
aku rasa nak je bli bawak lik mesia semenanjung!
mak abah aku asik gelakkan aku je masa tu..
mana taknya.. kang sampai umah sayur da layu.. wakaka...

tapi masa tuh aku bli jugak la 3 ikat.. wat lepas geram.. sampai umah, dapat la secekak kecik je yg masih ok.. yg lain da itam2.. takleh makan..

kat spore ni pon ada midin wei..
harituh aku bli...
korang tak pecaya? apa igt pulau ni sebarang pulau ke?


nih midin versi spore..

nampak tak pucuk dia pusing2 tuh?
apa? mcm sama je ngan kat semenanjung?
-
-
-
-
-
-
-
mmg sama ponnn...
itu bukan midin la! itu pucuk paku!!! kah kah kah..




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
16 Responses
  1. Ealyie Says:

    apa Swak tu bukan kat Mesia jugak kerrr?? pi..pi.. tgk map sama2 ngan Abam! :p

    p/s; aku pggil pucuk paku jegh.. semua spesis ni aku sebat sama jegh..:p


  2. shima Says:

    aku org srwk eeee..geram weh..lama tul x mkn midin..ni..midin goreng dgn belacan..nyummmmyy


  3. zealvia Says:

    midin..1st time dengar panggilan tu ..pucuk paku kan...sedap buat kerabu!


  4. Kmieja Says:

    sedapnyaaa pucuk paku...masak lemak kuning...gorengkan...


  5. RoSeHaiKaL Says:

    midin = pucuk paku?
    pesal masa aku g sarawak dia kata midin bukan pucuk paku pastu xde kat semenanjung?...aku kena tipu?
    hahaha entah le yg penting aku rasa sama je rasa dia..:-P


  6. Mamma Says:

    aku pun pggil pucuk midin..hehe
    weh ko tatau ke, spore tu import dr perkampongan org asli dr pahang jugak pucuk midin tu :p


  7. ena Says:

    Ealyie..

    haah silap silap.. nak bawak balik tangkak! to be specific! haha


  8. ena Says:

    shima..
    haa mmg sendap!! sebenarnya pucuk paku ngan midin tu lain,kan?? kan? kan?

    sila sokong aku!


  9. ena Says:

    Zea

    Pucuk paku kat sini ngan midin yg ada kat swak tu lain le... rasa lain.. midin tu rangup2 sket.. rupa pon lain sikit..


  10. ena Says:

    Rose:
    haa tak kena tipu la.. mmg midin dan pucuk paku adalah berbeza! saya pasti! hahaaha


  11. mamma..
    kat sini takdak midin.. ada pucuk paku biasa..tu la yg impot dr pahang tu ek??

    aku bli tu pucuk paku la..tak best macam midin..huhu


  12. -iLLa- Says:

    aku tgk tuh pucuk paku??kan?
    midin tu pebenda?cmner ropanya??


  13. LiAnA Says:

    wehh tu nampak pucuk paku ler.. midin dgn pucuk paku ni cam sama je rupa.. rasa ada lain skit kot??


  14. hahaha..tu lah..bila baca macam pelik jer. macam pucuk paku=p


  15. Kak Mah Says:

    baru nak cakap gambar last tu pucuk paku..... cessss...


  16. shima Says:

    pucuk paku & midin tak sama..lain..


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back