ena
bila tak keje..jadik surirumah ni,
time tido pun jadik tunggang langgang
ikut suka la nak tido awal nak tido lambat
tapi still kena bangun awal..
sebab hubby keje n iQa skulah..

pastu.. sukati la semula...
nak heret kanak2 tido ramai2 ke..
taknak tido dan hadap tv ke.. hua hua hua

aku mmg tak disiplin..
ssh sgt nk disiplinkan diri..
time keje pon rutin aku terkucil2..
ni kan plak masa tak bekerja ni kan.. huru hara la..

skang ni da kul 1:35 pagi
oleh kerana mata still berjaga.. maka perut pon berkeroncong!
oh alangkah bahagianya kalo tiba2 ada sarapan seperti di hubert atas meja aku..
ataopun..
ada roti banjir barang sehelai 2.. ohh nikmat sekejap..

imajin lagi..
tiba2 ada nasik lemak terhidang atas kebod aku neh..
huaaaaaa... mak! aku lapor!!


nak nasik lemak sepinggan!!

hah telur tu jangan luper!!

aku suka sambal tumis banyak bawang camni..
dan bawang dipotong beso2... ekekeke
gambo kelabu kerana spesel effect *pedas* hahaha










da tau lapor kan.. tapi gatai bukak2 gambo makanan.. mmg sengal tau aku neh..

huuu cepat la pagi!! aku tak sabar nak sarapan!!!



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
3 Responses
  1. lamak, tetibe lak perot ni rap..tp aku pose ni lah..ko saje je nak gugat iman aku kan, huhuhu..


  2. Ana Says:

    heavennyaa jadik surirumah berjaya nie..x sabo nk tunggu turn daku pulak..hahaha


  3. hahaha..time lapar jangan di cari gambar foo. puasa ni. so tak nak pandang sangat gambar food kak ena. ngahaha


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back