ena
pagi tadi sambil masak tuk sahur
tak pasal2 aku p buat bubur kacang + durian
skali aku terleka kat dapo
tahapabenda tgk2 da lewat
kelam kabut makan nasi...
tak sempat makan bubur kacang.. hahaha
jelas sekali aku mengalami kekacauan jiwa kan?

petang ni buka apa tatau
aku maleh gile nk masak
dan petang ni kakak aku yg dok JB sebatang kara tu datang buka posa kat sini
err.... tgkla kalo sampai kul 5 pon masih malas..
makan luar aje le ekeke...

skang ni
aku teringin nak makan benda2 ni..
tapi nak makan kat umah orang. kenduri ke. wedding ke. apa2 la. asal bukan kedai punya.
buleh bang??



nih lauk2 masa kenduri aqiqah arissa
kenduri last yang mak masak..
lepas kenduri ni kenduri housewarming umah kinrara mak tak masak
lepas kenduri umah aku.. mak meninggal.. :-(

dan ni kenduri last makan nasi beriani kat umah mak
sejak kenduri ni.. sampai skang.. kenduri2 kat umah tu cuma wat nasi ambang (pronounce: ambeng) je

err aku rasa ni beriani

nih kamben aqiqah
tu dia.. siap gearbox, oil filter suma ada
myk2 yg sendap tu ahaha..

ayam sambal mak aku yg sendap..

eh ni apa benda plak ni?
eiskk!! sengal betul!!


nih budak bam-bam masa kecit ekeke

aku tak peknen masa ni tapi kenapa aku gumuks?? huwaa

alaaa sian cucu atuk dok atas meja makan... tgu masa nak kena cukur rambut

org pakai jubah abam pon nk jubah
tapi org berangin je.. dia berpeluh jurai-jurai..

mak.. only Allah knows how much i miss u!!
Al-Fatihah





------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
4 Responses
  1. Ina Hashim Says:

    kebetulan akak pun masak bubur kacang petang nih tapi xde la letak doyan

    peghhh sedapnya beriani tuhhh...


  2. MarDiah Says:

    mai laa turun Johor... kalau adik aku kawen nanti...


  3. Ira Says:

    Ena. Alfatihah utk arwah bonda terchinta ko.. moga dia ditempatkan dgn org2 beriman & beramal soleh..

    eh, sukalah gambo2 kat dlm entry ni.. lain sikit dr yg sebelum2 ni.. ngeehehehe.. ko beli camera baru kah?? *syibuk je aku* NEX-5 kah??? *lagi syibuk je aku*

    lol


  4. Mamma Says:

    aku teliur meleleh leleh tgk kamben dalm peyuk tu huhu


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back