ena
rajin tak baper nak rajin
b*ntot aku ni cam melekat kena gam kat sofa
tapi budak iQa nih memekak je kat telinga aku suh buat roti roti roti... eiii rimas!!
aku tibai-tibai je la.. ikut resepi TTM
pastu aku tinggal tido!

bangun2 terus hadap lappy lagik! iQa mengongoi2 tepi aku, baru aku mengesot p dapor
tgk2 tah apasal adunan tu lembik kembang tau!
takleh nak uli gentel pintal suma takleh la
aku gatai la pi tambah tepung tambah tepung tambah tambah
sampai le dia tak lekit2 kat tangan
dan buleh pintal
tibai le pintal kekdah mana pon.. sukati la kan..
ada yg bulat ada yg panjang
ada inti cheese ada pinat butter ada choc chips heii sukati ko la anak..


malas nk citer panjang. sila tengok sendiri

yg bentuk2 lain lupa nk snap

gigih tak gigih dia nak gigit roti kayu tu

korang paham-paham je la kenapa tajuknya roti kayu ye..
hahaha

muka ni.. korang percaya tak kalo dialognya ialah:
huuuu sendapnya roti ni ma...
mmg la sendap. ko makan masa panas.. ko tgu dia sejuk!! leh wat baling anjeng tau!! huh



betollah kata laki aku..
kalo aku moody ataupun takde mood
aku masak mmg tah apa2 jadiknya..
haha


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
3 Responses
  1. roti ni doh dia tak lekit tauu..camne hang buat lekit? terlebih air? telur tak timbang? butter pun terlebih??
    Cikgu INtan buat resepi ni ok plak..
    pasni cer hang ikut betul2 sukatan...
    beli betul2 penyukat utk masak2 ni wehh..
    kalau pakai cawan buat minum tu...sudu buat makan tu..mmg tak accurate..

    takper, 1st time biasanya ada silap...cuba lagik k...


  2. Raihan Says:

    aku tekel ko iqa! hahaahah.. poyo!


  3. Sayang.Ibu Says:

    btol btol...doh dia x melekit, sedang elok je, senang nak pintal pintal... :)


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back