ena
sejak pindah sini kanak2 sihat je
baru sekali p klinik tu pon bkn sbb sakit
tapi sebab aQim sengaja carik penyakit

last 2 weeks masa abah p hanoi si iQa batuk batuk batuk
pastu belahak belahak belahak
pastu lepas seminggu tak baik2
pastu mula adik2 dia pon ikut batuk sekali

maka sekarang anak2 mak tak baper sihat..
batuk2 sikit muntah2 atas tilam sket pastu ingus leleh2 sket..
bila batuk2 maka akan muntah
bila muntah mak dan abah kena bersihkan (naseb baik ko muntah masa abah ko ada)

pastu nak kena tukar cadar tukar baju tukar bantal tukar selimut
bau muntah kat sana sini
cadar selimut melambak nk kena basuh
bantal pon abis kena muntah

maka mak dia takdak feel
bukan kerana mak dia tak sihat tapi kerana mak dia penat

dikala mak dia menaip n3 depan tibi.. duduk atas toto yang wangi baru basuh
budak yg lalok makan ubat batok ni tetido kat sebelah
plak tu dia terkencim plak atas toto nih!
lalok punya pasal tak bangun pi toilet la plak huwaa
pastu si arissa yg sakit tekak ni asik nak berkepit celah ketiak aje
kalo buleh dia nak dodok kat laptop
hadap muka mak dia dan mak dia hadap dia ajer
bikin mak dia lemas

kejap lagi aku gulung toto ni ngan budak aQim terkencim ni
sumbat terus masuk lam washer!! hahaha (gelak jahat)


dah
mak nak mandi nak keluar pos & hantar barang
eh kalian tau tak mak dia ni buat clearance Maxi Cosi Rodi SPS carseat
tolong la beli dan kasik clear stor saya
wakaka... sempat lagik!!



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
1 Response
  1. makcikrehan Says:

    gimme five abam! <--- kata mencah dgn girang!


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back