ena
balik dari singapore expo dan kebuluran, singgah di kedai mamak
sebab bini pidaus mengidam beriani kamben huh seb baik sendap!!
makan separuh kamben + beriani = separa kenyam

pastu trus aku meloya tgk kamben tu
tak lalu nak cuit da
haa ni baru btol2 ngidam ni. selalunya yg teringin2 tu napsu jer sebenonya..hoho

da tak lalu makan beriani aku lagi, aku pau tosei anak2 plak haha
nak pau pidaus punya.. tapi sungguh aku tak rela huuu...

ni dinner pidaus malam tadi:

sup tulang merah


itu kamben ok.. ada 4 kepala lutut (iyeke lutut?) disitu
dimakan bersama prata cheese dan roti perancis
hahaha membuntal laki aku makan sowang2

laki aku kata sedap
merah2 itu artificial color aku rasa. sebab tak rasa cam sambal ke apa
mmg rasa cam sup tapi kaler merah dan pekat cam sambal
huhu pelik gak rupa
dan jari jemari laki aku merah2 pas makan.. haha
terbukti la ada color kan??


sekian, selamat menyambut Ramadhan...

dengan ucapan: korang sahur apa nanti??



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
4 Responses
  1. ummi Says:

    kat jb kan femes mi rebus tulang apa ke nama tu. punyalah beriya pi makan sampai2 kat jb... ku kuciwaaaa..


  2. knur tak sahur sbb tak leh posa. hehehe


  3. kmieja Says:

    kak mieja suka mkn sup tulang merah tuh...sedapp....tgk/nampak macam tk sedap....tp marbeles...best best:):)


  4. heee..kenapa xtry..orang cakap sedap


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back