ena
ini anak saya..
arissa yg mulot beshok!
suka membebel nyanyi2 dan makan apa saja (termasuk lengan mak dia)
serta mempunyai bakat seni yang sangat mendalam...

pantang jumpa pen, pensel warna mahupun pensel dari beg kak iQa..
beliau pasti akan mencurahkan bakat beliau dengan membuat lakaran2 penuh makna
tanpa mengira di mana saja

baik di dinding bilik, ruang tamu, pintu bilik, mahupon cadar mamanya
favourite spot semestinya di atas lantai eh zaman iQa n aQim takde pon conteng lantai tau! mana dia dapat idea conteng lantai ha?? byk sgt tgk tviQ kah??

conteng dinding

pastu lantai

pastu lantai lagi

hoh da macam apa tau rumah aku!!
*arissa, sila tatap gambo ni bila ko beso kelak!!


seb baik ada buruh kasar suka main eraser..

abah kerah abam padam lantai

kakak pon kena..haha

dia dok depan abah. tu gigih tu.. kena pantau je wakaka


si tukang conteng ni sebok maen je.. nanti sok lusa dia conteng lagi..
huhuhu


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
11 Responses
  1. hahaha...gevam nyer aku dgn budak comel tu. kalau ko sudi bg pinjam brg seminggu, aku tak kisah le dia nak conteng apa pun...ekekeke


  2. tak sangka kak, anak ko ade bakat terpendam yg maha hebat, hahahah..

    anak aku tak lame lagi, bakal mendapat bakat macam arrisa gak..skang ni asal jumpe pen, gengam kemas², sampai bawak ke tido, hikhik..


  3. k-lin Says:

    eh tak tahan dialog yang last tu.
    mmg sesuai sangat.


  4. Nieza Ishak Says:

    aku kalo si ika conteng atas lantai ... aku selalunya mop jerk weh .. takyah penat2 sental dgn rubber ...

    so far bersih jerk ...
    kalo ko buat tak bersih maknanya mop aku magic laaaa ... hahahah


  5. comelnyeee gream tgk pipi dia


  6. Kak Mah Says:

    si tukang conteng yang sangat comel....


  7. Rizziela Says:

    siannyer kat buruh kasar tu..

    Nasib baik nak gak diaroang buat..kalau tak..sapa lah nak tolong padamkan kan?


  8. hahaha...
    elok la tu...saling bekerjasama ekekeke..
    sorang suka menyonteng sorang suka memadam..bukan senang nak dapat ni:D


  9. ena Says:

    Nieza
    lantai ko tiles... sbb tu leh ilang dn mopping. lantai ni takleh ler..


  10. buruh2 kasar tu dpt gaji tak? hehehe


  11. Cloud E Says:

    tergelak aku baca sensorang pasal ica n buruh kasar skelian..


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back