ena
sungguh!
aku da abis idea da nak masak apa lagi
bulan ramadan ni kan aku masak 2x sehari..
pening wooo naik juling mata aku ni asik gugel resepi je!


nih lauk aritu.
ari sebelum tu makan kerapu 3 rasa tu lagi

pastu buat sagu mata ikan ni.
makan ngan susu n air gula melaka yg cair.. huhu hazabedah sungguh!!


owh cepat la malam!! harini buka aku tak masak.
nanti kakak aku tapau kat JB pastu dia masuk spore jemput kami ehehe
malam ni gerak lik tangkak sampai raya ke-2
pagi2 raya ke-3 kami ke rembau - umah Wan Pidaus
kemudian ke selayang umah PIL tersayam :-)

aku tak sabo nak balik kg!! huhu
nak makan orang lain masak
nak pi tapau lauk kat param
maknanya aku tak payah la masak sampai ke raya..hahaha

selamat hari raya.. eceh!! tak pasal2 wish awal!!

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
2 Responses
  1. shima Says:

    selamat hari raya


  2. cik-zura Says:

    uuu dah ko wish awal... aku pun wish awal gak ler.. slamat hari raye.. mahap zahir batin.. :)


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back