ena
pagi senin, terbangun lewat sikit
sebenonya da bangun pastu tido balik. trus bgn lewat. padan muka Pidaus!!

sebab da lambat, aku kena ironkan baju dia
eeiii lama da aku tak iron. bila peknen aku mmg takmo iron baju! haha
takde kaitan kan? ah sukati aku laa ekeke

pas iron baju,
pidaus p keje,
aku smbung iron baju2 lain
then budak2 bangun,
kaco aku iron,
trus aku simpan iron.. tido
(aku bukan malas tau.. aku takut nanti dia kena iron lagi cam aritu.. hehe)


bangun tido, ON laptop
tgk2 takleh on
mula la meracau kan.. godek itu godek ini
cabut bateri masuk bateri
cucuk plug sana
carik plug sini..
tak buleh juga

pastu call helpline pertama --> Pidaus
tak membantu pon. suma yg dia suh buat aku da buat. ttp tak idop
alohh...

ah tido la!!
buat kuku kanak2 dan ajak depa tdo lagi
bgn tido.. busan yg amat. call makcik tu

pastu dia p gelakkan aku smpai bunyik cam orang semput


keji punya kawan! selamba ko gelakkan aku eh!!
siap jadik modal buat n3 plak tuh!!
kurang asam!!

pastu aku tgk tibi ngan kanak2 then tido
bangun, tido, bangun, tido..
hari pon petang
begitu je lah berakhirnya hari senin aku

ehhh blom!!
pidaus balik keje.. lalu kat wardrobe..

wah.. sehari ko takda internet.. separuh gobok baju aku siap diiron ek yang??


shaddap yu Pidaus!!
aku da iron pagi2 la. sblm aku tau laptop tu rosak!! kurang asam py laki!!

malam tu.. lepas makan kemas lebih kurang, aku trus tidokan anak2
bila suma tido.. baru lepaskan ketagehan melampau aku ni
hahahaha... sampai ke subuh aku hadap tenet rupa2nya.. ekeke
kan ke aku da terlebih tido siang tu.. mlm tu aku lampiaskan tenaga kat tenet ler haha
sadis kan? ketagehan aku ni da tahap makan tak lalu dan rasa nk bg penampor bila budak mintak kuku!

huuu... sadis.. sadis...

wahai laptopku, cepat la baik..
ko jangan rosak ek!!

wahai belahan jiwaku.. cepat la balik dari OS
tolong pi amik laptop aku tu..
da leh discharge dari wad agaknya tu..
hihi



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels , edit post
4 Responses
  1. makcikrehan Says:

    meh sini aku KAPAK dada kau! ewwww.....



  2. KSWSK Says:

    hahahah..tido ada mimpi laptop tak


  3. Ealyie Says:

    ma,
    nak kuku ma,
    nak kuku..
    ma,
    nak kuku ma,
    nak kuku..

    :p


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back