ena
setelah sekian lama tiadaapadalambelog ini..
harini aku dapat kekuatan semula utk mengarut!!

muahahaha... poyo la aku kan


jangan... jangan..... jangan!!

jangan marah emak muda beranak empat ini!
jangan salahkan aku kerana tak menulis
jangan bebel kat aku kerana tak hapdet ini belog!
sila marahkan jam kat umah ni kerana jalan laju sangat
sila marahkan laptop yg lama sangat masuk wad
dan sila marah digi internet prepaid yg lembab cam siput sedut masak lemak cili api...


sekian.. kejap lagi aku update lagi :-)


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
5 Responses

  1. CN2S Says:

    rindu aa kat belog ni. asal 'kelik' takde citer baru... cepat2 hapdet banyak2..


  2. K-Baby Says:

    Assalamualaikum,
    I am selling cheap baby products e.g. breastpumps dan Tommee Tippee, Avent bottles, etc. 1st hand & preloved as well. Follow my blog ya, thx :)


  3. Tahniah dpt baby baru. Sorry lama tak jenguk ke sini.



Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back