ena
Harini dah masuk 3 hari berpuasa...
wahh sekejap jer ek?
kalo mengganti puasa, nak dapatkan 3 hari sangatttt la payahnya pada aku!!

si iQa masih belum kantoi puasa - mudah²an dia dapat puasa penuh tahun ni.
si aQim posa gaks... posa? bukan!! dia sahur.. tapi tak puasa!!

pada 1 ramadan... kan cuti, ku masak banyak sekali
chicken grill
mushroom soup
salad
garlic bread (beli roti perancis kat Giant)
ayam sambal

malam pula kami cuci mulut pula. wahh makan lagi?
makan donut - kerja tangan iqa nih! --- eisk tak caya aku reti wat kuih!

banyaknya benda di masak!
eiskkk banyak ker?? ku rasa banyak laa...
sebab selalunya ku masak satu lauk dan 1 sayur jer ahahahah....
wah beshnya kalo hari² boleh masak sendiri...

tima kasih utk forumer² Food n Recipe di CARI-- saya amik resepi kalian!!!

Semalam da stat keje...
saya balik seperti biasa pukul 5.30 tapi jem walllllllaaaaaa sampai umah 6.45 (padahal kalo tak jem 25 minit je sampai) mana ku tak angin!!

hasilnya - ku sempat masak nasi dan goreng sayur aje.. lauknya hubby beli...
saaaayang hubby!!!


***mushroom soup ada lagi lam fridge!! arrgghhh ku tak sabor tunggu buka posa!!!



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
2 Responses
  1. banyak nyer masak..best kan dapat masak....citer la lagik pasal cd... ngeh ngeh ngeh...


  2. ena Says:

    huuu takde koleksi CD baru arr kak...


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back