ena
apasal nak kena eja klinik jadik cliniQue?? ehehe sukati saya la.. saya kan suka huruf Q ehehe


walopun dia makin ngada-ngada...
kuat merajuk n asik nak suh mama abah layan dia jer..dan menangis tetiap pagi time mama nak g keje.. (abah g keje aQim tak nangis pon hokehh!!)

tapi saya tetap sangat bersyukur... Alhamdulillah..
seingat saya...
sejak dia dok nuseri pada pertengahan Mac 2008 (selepas saya cuti bersalin 3 bulan)..
hingga la ujung November 2008...
sangat la kerappp saya ke klinik
dari GP ke paed.. KPMC Kajang, Fazliyana eQuine, Dr. Chan Selayang..
asik la ulang alik klinik jer
sihatnya 2-3 hari pastu sakit ler balik seminggu dua... haiihh...
letih ulang alik ke klinik pun iye...
tapi skang da takde p klinik pon...

last pegi klinik masa ujung November arituh...
nebulise terakhir utk tahun 2008 (sehingga kini..)
sekarang, kalo p klinik saya n hubby jer...ehehe...
sebab
nk check si kecik lam perut... wink :)
abaikan dagu saya yg berlapis tuh yer!!

apa motif aku cerita nih???
ehehehhe..
takde apa...
kesimpulan ku hanya satu...

walopun mama abah tak selesa ada bibik kat umah.. tapi mama abah senang hati tgk anak² sihat walafiat sejak tak duduk nuseri.. itu jer... ehehe



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
3 Responses
  1. zamarissa Says:

    uuuiiitttt....aQim tiap kali demam kne amik neb ke???? sian dia...


  2. luna Says:

    yup..asalkan anak sihat kan ena :)


  3. ena Says:

    LIZA..
    bukan tiap kali demam..
    biasanya dia stat ngan selsema@demam, melarat² sampai wheezing.. sebab tu kena nebulise jer..

    kan dia ada broncholitis dulu..


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back