GpS
ena
arituh masa hubby test menda nih...
aku pon stim sekali....
dalam kepala ku pikir.... beshnyaaa senang nak cari kat mana warehouse sale..
ekekeke....itu jer la lam kepala aku... tak mendatangkan hasil btol!!

murah jer menda ni... rege asal dia dekat 1K la dengan original softwarenya..
tapi member aku jual menda nih RM650 jer...
dengan software ori yg di hacked... mamat nih keje co. nih...
haihhh aku pon tak paham sangat...
tapi yg pasti... tak macam yg jual murah kat kedai dengan software katun tuh laa...
murah murah.... memang berbaloi beli!!

beshh beshh.... tapi tak beli pon...
skang da berkurangan dan stim ku padanya ekekeke....

sesaper nak bagi aku sempena arijadiku nanti...
kecit tapak tangan...
tilam anakku ku tadahkan .... ehehehehe





















------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
0 Responses
Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back