ena
nih saper yang ajar aku makan nih?? haaa baik ngaku!!! lately aku asik makan menda nih jer... haaa baik saper yg ngajor aku makan tuh angkat tangan! aku nak PAU ko blanja aku makan nihhh ekekekeke....

budak suka makan yg paling suka kalo mama ngidam something...
dia la paling suka sebab dia la banyak dapat manfaat ekekekeke
mR. teppanyaki in action...
alamakkkk gambar senget le plakkk
dia punya is beef teppanyaki..
ini salmon teppanyaki - utk aku n aQim
kalo tak bersepah bukan meja kami la namanya kaannnn.....
chicken teppanyaki - dah luak tuh mesti la pinggan abah... hehehe



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....

Labels edit post
2 Responses
  1. liana Says:

    uitt ni feveret kami laki bini ekeke.. skang dah menurun kat Aqil.. tp hero tu suka salmon teppayaki.. yg mahal lak tu dowh!!


  2. ena Says:

    wahahaha aQil sama taste ngan ku laaa kak!!


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back