ena
ku tidokan aQim di sebelah kanan
ku tidokan baby di sebelah kiri...

yang sorang nyenyak kena air-cond sejuk beku...
yang sorang gelisahh... tak tahan sejuk..
haishh....

yang suka sejuk nak tido dipeluk..
yang tak suka sejuk asik terkejut2...

aku bangun senyap2 buka laptop dan ada hati nak update blog...
skali aQim raba-raba bantal ku.. mencari mak dia..
dan si kecil pon menguis2 juga... sebab sejukkk...

haihhh nampaknya hajat nak menghapdet tak kesampaian...
sila shut down laptop semula dan peluk anak2 bagi depa lena semula...











sekian....

**haihhh bila aku nak dapat ngadap laptop lama2 nihhhh huwaaaaaaaaaaa
------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
10 Responses
  1. Saza Says:

    bestnyeee dah dapat baby... nanti jgn lupa cite kat blog..


  2. ummi Says:

    erl, congratsss on the newborn. apa namanya?


  3. zamarissa Says:

    hahahahha....jgn berangan weh nk ngadap laptop...pi jg 2 ank kecil tu...ekekekekekekkk


  4. Ealyie Says:

    hishhh.. ko ni beb, meroyan ke hape ngan lappy ko tu? ekekeke.. jaga anak2 udah! ahaksss..;p


  5. Nieza Ishak Says:

    hahahah .. ada hati tue Erleyna.

    ku dah kena ..
    sorang sejuk sorang panas ... sorang leh ekon sorang takleh ekon .. hikhikhik

    good luck ..


  6. adex-aieda Says:

    tahniah kak...
    x sempat lagi nak upload gambo si kecik tu eik...
    sabo2 eik...


  7. ajasu Says:

    TAHNIAH ERL, hahha... take your time to adjust. Welcome to limau and my world. Cenggini la anak tiga, tu pon nasib iQa dh besar yer.. Lappy tuh tutup dulu la. Ko jgn sampai pk anak2 ganggu ko. Nih la masa depa membesar.. cheersss..


  8. ena Says:

    wahaahahhaahaha...

    tenkiu tenkiu.... ku shayaaanngggg korang!!!!

    hehe besh besh.... kurasa cam korang sume ada di sisi jer... menyupport aku..ahahahaha....


    nanti2 ku curi masa tuk hapdet pic baby hokeh


  9. Ina Hashim Says:

    ena

    mana janji manismu nak bgtau nama baby?huhu..jenuh akak menunggu tauuu...CONGRATSSS ANYWAY


  10. -iLLa- Says:

    hahhahaaa..ada hati lagik ekk..


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back