ena
hari2 bukak mata je nak hadap internet...
amenda aku cari ntah!!
umah pon tak kemas... kain vaju tak basuh...
waahhhh mentang mentang laki takde hahahaha...

bermaharajalela la aku kat umah ni hahaha....


sesekali pandang kat ruang tamu tuh...
MasyaAllah...
muahahahahahahaha

haper keje le aku nih?? seharian dok umah tau!!!

bluwekkkkkkkk......................
malass.... malas.... malass.............. hahahahaha

bestnya sebab takde saper nak marah aku eekekeke

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
5 Responses
  1. Ealyie Says:

    ok la tu, takde sape bebel... kalo hakuu... haremmmm nyah. ;p


  2. LiAnA Says:

    kahhhh... dulu ku mcm ni gak.. tapi tetiba dah insafkan.. wakakaka..


  3. malin Says:

    kak, ku memahami, ku pn lebih kurg mcm ni, kemas2 faris the manace tu wat sepah jer, tensen jer so wat bodo jer, ibu pegnan xleh stress2 kn, layan tenet rileks ha3, bleh alasan....



  4. ena Says:

    ely,
    sape nak bebel kat ko nyah?? haha

    kak Liana
    insaf berpanjangan ko ye kak? ku insaf kejap je nanti malas balik haha

    Malin..
    btol2.. ibu peknen takleh tensi.. sila main farmville lagi haha

    pizet..
    mood malas tu asik datang je.. mud rajin sekejap sangat haha...


    **nanti ari sabtu aku kemas la umah ye.. sebab sabtu laki ku balikkkk.... hehehe


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back