ena





hari tu baca kisah SyafiQah Huda masak mee hoon goreng kan,
aku pon sebok la nak tepek kisah Nurul SyafiQah buat mee hoon goreng jua...

hahahaha sebenarnya lama da..
takde perasaan nak tepek sini pon..
arinih gatai plak kan... hahaha

masa hari kejadian, aku malas yang amat nak masak..
tapi nak makan.. cemana tuh??
so ajar le anak masak... sambil mata aku hadap tb,
mulut membebel le suh dia buat itu ini
masuk itu ini
kacau sana sini
gaul sinun sini..
tup tup mee hoon goreng da siap hidang atas meja... bestnya!!

hahahahahahahahaha
ohh bahagianya ada anak dara!!!

wahai izan, toyet, ealyie, illa dan sape2 yang blom ada anak pompan..
sila peknen lagi..
sesungguhnya main masak2 ngan anak dara itu lebih menyeronokkan berbanding ngan anak jantan hahaha

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
11 Responses
  1. Ana Says:

    wahhh bestnyaa..pandai laa kakak nie masak..cantik molek jek auntie tengok..ishhh..nie yg x sabo nk tggu anak daraku tue beso..leh suh dia main masak2 pulak..hehehe


  2. cikwawi Says:

    sedapnya nampak bihun goreng tu.. my fav! pandai iQa masak.. jap lagi da bley kawen la tu.. ahahahaha


  3. Ealyie Says:

    iQa, meh la duduk ngan untie ely mau.. ihiks..:D
    kasik chance le mama pecah lemak pulak kat umah dgn aQim & iCa tu.. :p


  4. Sayang.Ibu Says:

    wahwahhh ena... aku sokong... bestnya ada anak dara kannnn, bile laaa anak2 dara aku nak beso.. hahahaaa


  5. Ina Hashim Says:

    walla...nampak pro jek meehoon goreng iQa itewww....leh geng la nurul syafiqah dengan nurul syafiqah huda nih...eheh


  6. Yatie Ahmad Says:

    errmmm...mamalin ni membakar atiku saja..hehehe!!!


  7. ena Says:

    ana..
    in returns.. nanti da besar kita kena pikir dia py merajuk la plak... kata pompan...hihihi

    wawi..
    kawen?? ha? no no no... aku blom mau menantu! ahaha

    ely..
    iQa takmo! sebab umah ko ada tembok besar negeri cina hahaha

    sayangibu
    sila rujuk komen pertama di atas ekekeke

    kak Ina..
    pas ni nak suh masak apa plak ek.. gagaga...

    Yatie..
    jiwa terbakar untuk makan mihun ke... untuk beranak perempuan pula?? gagagaaga


  8. cik-zura Says:

    alhamdulillah. rajin btul cik iQa.. ramai dah ni booking buat menantu. wakakakkkaka


  9. makcikrehan Says:

    bihun tu nampak sumpah sedap.. kalah bihun aku buat :P


  10. Anonymous Says:

    nmpk best la mehon iqa... bagus lin ko ajar anak dr kecil.. aku nak ikut jejak gak...

    izan da otw lg sorang.. sya doa izan dpt bb girl... toyet, caiyok2.. tahun dpn lg sorang... - sya


  11. ena Says:

    Zura..
    haa rajin part main masak2 ajer.. part kemas barang sendiri huhu bluwek!! tunggang langgang tau wardrobe anak dara akuh!!!

    MR..
    versi mamarehan lagi sedap la!! ntah bila dia nak jemput aku datang umah baru dia!!

    SYa..
    hahaha nanti leh main masak2 ngan alysha hahaha lambat lagi laaa


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back