ena
sepanjang dekat 30 tawun dok umah tangkak tu,
ni le 1st time aku makan cempedak nangka ni..
abah kata.. haa rejeki aku..
bleh plak ada yg masak..

kulit luor dia tajam2 cam nangka..
tapi lembik cam nangka busuk..
nak bukak tu, leh koyak je kulit dia...
tgk dalam sikit... tak busuk pon!!! uiisskkkk sendapppp!!!



hamek ko selambak!! makan la sampai gatal telinga! ekeke..
mak aku.. takleh makan cempedak mahupon nangka. nanti telinga dia gatal. kelakor tak? aku rasa cam kelakor.. sebab aku tak jumpa orang len ada masalah gitu ekeke...

adik aku pegang benda ni.. dia kata cam lucah je hahahaha.... budus la!!
tembulur ni nak buat apa?
buang la wei!!







------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
7 Responses
  1. Ealyie Says:

    sikh.. umah lama aku kat gersik pon ada pokok nie beb.. kalo nak mkn anytime jegh.. la nie, harammm.. xpernah jumpe! :(

    err.. apasal xtapaukan aku ehh?? :p


  2. makcikrehan Says:

    cempedak nangka? kacuk ekk? kira pan asean la ekk.. eh, kerr pan pacific?


  3. ena Says:

    ely
    mana aku tau ko nak? hahaha...


  4. ena Says:

    makcik
    apa ko hengat anak ko je pan-asia? bapak aku pon pandai kacuk buah jadik pan-jawa tau!!


  5. Ina Hashim Says:

    sokmo gak jmp spesies cempedak nih kat kg mak akak


  6. ena Says:

    kat kg2 banyak kak.. kalo carik kat kedai susah nk jumpa hehe


  7. cempedah goreng sedap~~~
    kalo goreng satu taman bau..


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back