ena
korang tgk raja lawak?
korang tgk lawak nabil?
haha..
aku tak tgk! so aku tatau la lawak dia pandai ke b*do..
tapi ramai kawan2 aku suka ajuk lawak nabil, dulu..
dan aku akan terkebil2 tak paham...
haha... aku rasa mesti lawak beliau b*do!! huh


dah... asek kata lawak orang adalah b*do..
sebenarnya aku yg terasa b*do sekarang ni...
sengal2 satu badan...otak rasa lembab dan pergerakan rasa masuk angin iaitu lemau..
oh.. rendu agaknya!
hubby, cepatla balik...
bini sengalmu ini da rendu pada lawak b*do kamu!!

huwaaaaaaaaaaaa



------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
4 Responses
  1. cik-zura Says:

    alahai... kesian.. huhuhuhu... sabo je lah..


  2. huhuhu..memang rindu la tu..farah pon suami xde lemau semcam jer=p


  3. ena Says:

    zura..
    hohoho dulu tak penah begini okeh..dulu siap eksen lagi bahawa ku okeh ajer bila hubby takdak...

    rupa2nya bila jadi home maker ni diriku suda berubah ekeke...


  4. ena Says:

    Farah..
    takpe nanti lepas abis perintah berkurung ni awak leh ikut hubby OS semula..kan :-)


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back