ena


amaran: cerita kanak2 pasti banyak gambar! muahaha..


balik dari robinson, kami p tampines, then p mustafa centre plak..
niat di hati nak tunjuk barang idaman aku kat si adik...
skali sampai mustafa aku rasa cam otot2 celah betis,peha, lutut, pelvik, muka, pipi, lidah suma rasa cam teganggg je..penat wehhh...

aik! selalu naik tren okeh ajer..siap jalan kaki sana sini lagi..
tapi malam itu naek kete.. apa pasal leh penat terlebey aku pon tatau.. haha
kul 11 kami trus balik..


ma, ma.. abam nak ni ma...
ica nanges2 nak duduk situ..
gumbiranya hati..
da duduk.. nanges plak takmo kuar.. mintak mahap.. mama takmo belikan ya... sekian tima kasih


kanak2 ni macam biasa la kan.. otw balik derang tido lam kete..
bila sampai umah, orang nak tido, derang lak bertenaga.. biorkan je le..
kakak.... jaga adik jap! mama nak mandi n solat!!
kakak jaga, ni ler hasilnya...
ni taiko
bedak ditaja oleh...pureen warehousale
orang suh tido, dia bawak menan plak!abang nyanyi dulu eh

abam nak letak tangan kat bahu je la!
ok ok taknak eh? kita buat peace!
ya Allah ika nih!!! <--- ni btol2 dialog aQim. dia panggil ica = ika.. :-)

babaii abah..... balik cepat tau!




------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
2 Responses
  1. heheh..balik cepat yer abah. mama rindu=p


  2. ena Says:

    farah
    bto tu. tepat sekali :-)


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back