ena
semalamkan jumaat...
maka pic kanak2 pon bertemakan hari jumaat..hehe

masa ni muka suci.. tak pandai lg membuat onar

skrg tidak lagi...

muka saya macam anak lebai skolah pondok tak?? muahaha

pagi jumaat kena minum susu secara berjemaah..
amik tenaga... kejap lg nk pi jB, antar ucu n atok aji nk lik kg suda....huhu


pas antar atuk, kami ke Angsana.. mencari tukang kunci ---> tak jumpa pon
makan kat pizza hut - iQa reQuest
owhhh sgt stim mama, menghirup soup panas!
order 3 drinks, dpt 2 je..
order pizza set, bread stick tak dapat2..
amik kiddie set, menan free tak sampai2..
apa kena dgn svc di pizza hut nie???


sekian

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
3 Responses
  1. shima Says:

    langsung tak dpt ke menan tu.tk mintak dari dia org?


  2. makcikrehan Says:

    aku geram tol lah tgok si ica neh!
    sila buat anak banyak2 sebab anak ko syomel-syomel!

    si abam lak aku malas nak geram, sebab aku rasa, dia punya akal sama cam mencah. aku geram kat depa dua orang ni buat buang karan jerr... muahahahaha...


  3. Ina Hashim Says:

    ena

    pizza hut rasanya kt memana pun sama gak...LEMBEBS!!!!

    kt bt gajah pun sama
    kt station 18 ipoh pun hampesss


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back