ena
ini gambar selari ngan tajuk! saya jamin!!

arituh masa aku buat n3 pasal Malay Village,
dan-dan aku dapat emel mengeji aku sebab aku kata makanan kat situ tak sendap!
muahahaha... rupa2nya ada yg sentap!!

sori banyak2 yer...
ai mmg sangat jujur dan transparent..
da tak sendap kat tekak aku.. takkan aku nak kata sendap plak kan??
lalalala... sukati ai la...

mintak mahap ye tuan kedai.. atau waris tuan kedai.. atau sedara mara tuan kedai..
lain kali da tukar tukang masak, dan da pasti dia buleh masak sendap2, yu jemput ai makan.. nanti i review kata kedai yu sendap! okeh??

-------------------------------------------------------------------

baiklah kembali kepada topik petang ini..
Senibong Seafood Village, Senibong

hari Ahad lepas, aku malas nak masak..
lagipun arituh hubby nak kena antar kete kami keluar ke JB, so aku ikut la anak banak..
decide nak makan kat Senibong.


ada satu gambar lebih cun sbb aku bersama 3 kanak2...
tapi tatau kenapa takleh bukak huwaaaa

okeh.. mmg kesian.. tpt ni kotor..

mama.. saya tidak gembira okeh!

Dulu masa dok JB, ada la pegi sini sesekali..
masa tu kan tak banyak doet..(mcm la skg byk doet,kn? haha) makan sendap sesekali jer la.. haha
masatu aku dtg sini mesti makan Nasi Lemak Senibong Village
kedai ni tepi tempat duduk aku je. masuk2 je mesti nampak. lupa nak snap pic dia.
orang kata, kedai tu la yg Harun Din kata ada jin melambai atas bumbung dia.. Wallahualam..
aku tatau tau! betul ke idak..
aku takdak bukti. takmo fitnah!!

masuk kedai nasi lemak.. aku mcm nak mkn ns lemak tp seafood dia tak byk.
hubby nk sifud. so jalan2 laie..
masuk kedai bertajuk 6 corner

air tembikai suam saya adalah sendap!!!!!

iQa si anak dara muka bulat, gigi beso.. yg suka rebut laptop aku
dan sentiasa lapar


itu je lauk kami. takleh banyak2! nanti kompom abis jugak. nanti gemuk. sapa yg susah?

nota food critics:

waktu sampai: 6.30 ptg

keadaan: separa lapar
perasaan: cool
customer svc: average!
harga: RM110 <--- murah ke mahal? cuba korang komen..


makanan:
1. chilli crab ---> tak sendap! rasa seperti lada tak masak dan ada sedikit rasa kari. macam masakan mamak pon ada..
2. jenahak sweet sour ---> Failed! tgk rupa da tau tak sendap kan? mcm sos ajer. mmg failed sungguh la!
3. buttered prawn ---> walopun tak jadik udang butter tapi jadik udang goreng tepung, ia adalah sendap! percaya lah! :-)
4. bean curd sayur campur ---> sendap! asik2 aku jer hadap. da dalam kete baru perasan.. eh seperti ada rempah "cukup rasa" ek? eh lantaklah.. sesekali je :-)

rasanya seperti udam gorem tepum. tapi sendap la. saya suka! rangup! ngap ngap ngap!

till then..

------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
2 Responses
  1. makcikrehan Says:

    abam! ko memam pandai bergaya samsem tau!



Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back