ena
iye...
terima kasih kawan2 yang telah meneka
i lap u all lah!!


jawapannya ialah
THOUSAND ISLAND
muaahahahaha....

pemenangnya ialah:
1. kak mieja - sila emel alamat akak yer!!
2. Ealyie - ko tak payah emel! nanti jumpa aku pass adiah :-)
3. Azrina - tak apa lah lewat pon.. meh emel add ye!


untuk kawan2 yang sebut custard, susu F&N, mustard, melted cheese.. tima kasih kerana memberi idea! pasni aku pakai bahan2 itu plak utk wat tulisan atas kek! kerana aku tak reti buat krim hahaha





sekian tima kasih..

muah muah muah....


------------------------------------------------
jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
5 Responses
  1. Ealyie Says:

    yahoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
    :D i lap you lahhhhh..

    tak sabo nk rasa chili crab atas corelle..:P ngeh..


  2. Mamma Says:

    hahahaha
    thousand island pun jadik!


  3. hahaha..kelakar lah kak ena ni..ni kek salad ke?=p


  4. Kak Mah Says:

    tak kira tak kira..nak adiah jugak..tak kira....... tone warna pc nie tak betoi kot...kalau ikut tone warna pc akak jawapan nyer betul mustard...hahahaha..hampeh tul akak ko ni ena.... thousdand island ko pakai yer...hahahaha


  5. hahaha...dia ni apa pun jadi. tu sbb aku dh confirm dh mesti mende alah yg dia guna tu kontra dgn yg sepatutnya...ekekekeke..anyway, thanks a lot. i'll email u m y add. nnt buat mkn² kat KL, ajak la. tingin ku nak rasa chili crab ko...ehehehe...


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back