ena
petang ni hubby sampai singapore setelah seminggu berpergian
sekarang ni operasi mengemas rumah da bermula
cheh! aku kan isteri penuh muka muki.. sepertimana aku ceritakan harituh
tapi kali ni aku tak kantoi laa macam arituh

kain baju melambak berbakul2 susun berderet2 da macam banjaran himalaya
menan bersepah penuh 1 bilik
vacuum da mengaum2 panggil aku tuh

pas kemas umah aku nak:

buat kek batik ni..


pastu

buat lempeng gelembung ni..


pastu

buat karipap ni..
eh takde pic karipap Mardiah. sbb dia tak tepek!! hehe


ahh gembiranya hati kalo suma makanan tu terhidang atas meja
lepas bagi laki makan kenyang2 buleh serang dia :p
oi bukan serangan seksual la! aku nk serang beg dia dengan harapan ada baju raya dibelikan utk aku dari betnam!! tgi harapan tu!! kah kah kah..

aku nih memang... cita2 tinggi melangit! sudanya atas katil jua aku terdampor
kalo tak pon, dok terlepek depan laptop ni menjejes air liur tgk masakan orang

tengok cita2 nak bawak anak ke playground je pon jadik ler..
tiap2 hari aku tabur janji manis..
"abam tido kejap ye.. nt petang mama bawak g playground.."
tapi.. sampai ke sudah tak penah dibawak budak2 itu! wakakaka

ah sudah lah.. merapu la lebih aku ni..
kain baju tak stat lipat lagi. kang tak sempat nk menguli tepung!!
chewaahh...



------------------------------------------------
Jika kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti....
Labels edit post
6 Responses
  1. macam ku kenal je kek batik itu, ahask..


  2. Ina Hashim Says:

    fuhhh...igtkan nak serang ape tadik..kuikuikui...tak menyabor sgt tuh nmpknyaaaa


  3. MarDiah Says:

    chaiyok... ku berangan nak menguli donut pun tak sompat lagik... wish I have a bread maker... haha...


  4. MarDiah Says:

    btw.. lempeng gelembung tu boleh guna adunan karipap tu jugak. lebihkan jek adunannya...


  5. Cik E Says:

    aku x panggil lempeng gelembung..aku panggil telinga gajah..sedap dimakan dengan sambal tumis atau lebih2 kuah asam pedas...sendappp


  6. Jilah Says:

    mcm kenal jer gambo lempeng gelembung tu...


Related Posts with Thumbnails

Follow me, i will follow u back